Покровський гірничо-збагачувальний комбінат продовжує виконувати виробничі завдання, заплановані на вересень. Мова йде про забезпечення стабільної роботи Дільниці магнітної сепарації №2. До речі, тут планується проведення експерименту з промивання шламів, видобутих з карти №3 шляхом сухої завалки. В технології також працює Північний кар’єр, де крім видобутку руди, вже третій місяць тривають роботи з капітального ремонту крокуючого екскаватора (ЕК) №173. З першого дня вересня до запуску після майже однорічного простою готують Богданівську збагачувально-агломераційну фабрику (БЗАФ). Наразі з’явився попит на її продукцію.
Виїзну комісію з перевірки ходу ремонтних робіт очолив головний інженер підприємства Юрій Коркодола. До її складу також увійшли: головні механік й енергетик – Віталій Ємельянов та Павло Літун, а також спеціаліст служби головного механіка Іван Клоков.
БЗАФ в інтенсивному ритмі готується до запуску
На території Богданівської збагачувальної фабрики учасники наради, до яких приєднався начальник БЗАФ Вадим Гибало, спочатку звернули увагу на відновлення ліній електропостачання. Юрій Коркодола зазначив, що за час простою фабрики вони вийшли з ладу, але вже на днях бригада Цеху мереж та підстанцій завершить їх відновлення. Після подачі струму БЗАФ почне приймати сировину для виробництв та проводити перевірку обладнання на готовність до запуску.
Рухаючись запланованим маршрутом, спеціалісти пройшлись по всьому технологічному ланцюгу фабрики. У складі готової продукції поспілкувались з працівниками РМЦ, які займались ремонтом металоконструкцій та встановленням огороджень на перехідних трапах.
В ході підготовки фабрики важливу увагу приділяють відновленню роботи агломашини, в якій власне і спікатимуть марганцевий агломерат марки АМ-1. Корпус обладнання укріплюють спеціальною вогнетривкою цеглою, ремонтом охоплений і його привід.
Пилогазоочистку також приводять в режим готовності, як і систему газопостачання фабрики.
Особливий акцент – подачі води на БЗАФ. За словами головного інженера, водозабір здійснюватиметься зі ставка шаламосховища Криві Луки. Звідти вода транспортуватиметься через комунікації водошламового господарства Олександрівської збагачувальної фабрики. Від точки забору до місця призначення вона проходитиме шлях у 5 км. За доповіддю начальника ОЗФ Андрія Гриня, 6-го вересня провели пробний пуск подачі води за оберненим циклом.
Слід зауважити, що роботи з підготовки БЗАФ мають закінчити до 15-го вересня. Саме у цей день фабрика повинна почати спікання агломерату. У вересні запланований об’єм готової продукції має нараховувати 12 тис. тон, у жовтні – ще близько 28 тис. тон.
Капітальний ремонт ЕК №173 під прапором України
Синьо-жовтий стяг, встановлений на ремонтному майданчику у Північному кар’єрі, надихає працівників до виконання робіт з відновлення ЕК №173. Наразі особлива увага бригад РМЦ та екіпажу машини прикута до ремонту рейкового та роликового кіл, а також зубчастого вінця – основних елементів механізму обертання екскаватора. Їх роботу постійно контролюють головний механік Сергій Михальчук, механік дільниці Олексій Шумілін та начальник РМЦ Георгій Бормаченко.
Хочу зауважити, що капремонт крокуючого екскаватора №173 виконується власними силами та ресурсами. Через брак фінансування нових комплектуючих ми не купували. Рейкове коло демонтували з непрацюючої машини ЕК №115. Ці роботи забрали багато незапланованого часу і сил. Роликові кола конструювали самостійно, а зубчастий вінець б/в, із складських запасів комбінату, ревізуємо і готуємо до роботи, – коментує Юрій Коркодола.
Завершення капремонту заплановане на 25 вересня. Головний інженер говорить, що бригади мають встигнути до того часу. З цієї метою працюють важко, але злагоджено, наполегливо, з гарним настроєм. Юрій Ілліч подякував всім задіяним службам за роботу.
Такі наразі виробничі будні на нашому підприємстві. Кожен день несе в собі певні складнощі, продиктовані воєнним часом, зокрема, запроваджено режим економії енерго- та фінансових ресурсів. Але колектив шукає шляхи їх подолання і крок за кроком рухається вперед.
Наталія ЧЕПЕЦЬ