«Укрпошта» випустить марку Kalush до річниці перемоги на Євробаченні

На честь переможців пісенного конкурсу «Євробачення» 2022 року Kalush в Україні вирішили випустити марку. Про це у своєму телеграм-каналі повідомив головний директор «Укрпошти» Ігор Смілянський.
– Майже рік минув з того часу, як вся країна вболівала за Kalush Orchestra на конкурсі «Євробачення-2022» і сподівалася почути слова, які могли б звернути міжнародну увагу на війну в Україні та сотню українських військових, які тоді перебували під обстрілом на «Азовсталі». Поранені, без води, їжі та ліків. Саме тоді зі сцени пролунали відомі слова: Save Mariupol, save Azovstal now! – написав очільник «Укрпошти».
Ігор Смілянський додав, що поштове підприємство дотримується обіцянки, яка була дана рік тому, і саме тому 10 квітня презентує марку «Kalush», бо це «ще один символ війни та сміливості наших людей – робити все, щоб бути почутими».
Автором марки є Святослав Романчак, автор картки – Юрій Сосницький, художниця конвертів – Олеся Вакуленко.
Урочисте спецпогашення відбудеться 10 квітня в Калуші Івано-Франківської області разом із лідером гурту Олегом Псюком та його учасниками. Також марку погасять штемпелем «Перший день» у Києві. Після цього розпочнеться продаж нової марки в усіх містах України. Її тираж складе 130 тисяч листів.
Передпродаж новинки стартує вже сьогодні, 4 квітня.
Як пояснив гендиректор «Укрпошти», зробити замовлення можна на офіційному сайті підприємства. Або ж оформити абонемент до 9 квітня.

Тож, як бачимо, «Укрпошта» продовжує розповідати про визначні моменти нашої визвольної боротьби на різних фронтах. І це дійсно важливо! Завдяки маркам багато людей по всьому світу дізнаються про події в Україні та долучаються до підтримки нашої країни, якої ми зараз дуже потребуємо!

Сподобалась ця стаття?

Share on Facebook
Share on Twitter
Share on Linkdin
Share on Pinterest

PokrovGZK© 2020 Design by DIT

Україна, Дніпропетровська обл., м.Покров, вул. Центральна, 11