Залізничний цех (ЗЦ) по праву вважається одним з ключових підрозділів нашого комбінату. Його працівники задіяні як у перевезенні щойно видобутої сировини, так і у транспортуванні готової продукції підприємства. Саме тому, враховуючи важливість цього процесу, на залізничників покладені не лише задачі з виконання визначених планів, але й дотримання всіх норм та правил охорони праці. Як у них це виходить, в ході цільової перевірки з’ясовували представники служби охорони праці на чолі з директором Юрієм Головим. Інспектувальники відвідали основні виробничі ділянки ЗЦ. Разом з фахівцями у локомотиво-вагонному депо побували і кореспонденти «ЗМ».
За словами Сергія Побережнюка, стан кранів та інших механізмів цілком можна назвати задовільним.
– Єдиний момент, на який я б порекомендував працівникам звернути увагу – це пильний нагляд за канатами. Їх треба вчасно змащувати мастилом, а також слідкувати за тим, щоб не допустити загибів, заломів та розпуску. Що стосується мостових кранів, то на гаках малої тонажності були помічені незначні заломи. Ці зауваження поки не критичні, але все одно слід тримати питання на контролі, – акцентував перевіряючий.
Ще одне загальне зауваження стосувалося всіх вантажопідйомних механізмів, які працюють у депо. Воно полягає у відсутності спеціальних табличок з інформацією про дату проведення експертного обстеження та позачергового повного чи часткового технічного огляду. Керівник дільниці Анатолій Тімофєєв пообіцяв виправити цей недолік.
Що стосується порошкових вогнегасників, які знаходяться на перевірених кранах, то там були відсутні раструби для розпилення. Таким чином, ці пристрої для гасіння вогню за необхідності не зможуть ефективно виконати своє призначення.
Перевіряльники також озвучили зауваження стосовно своєчасності проведених вимірювальних заходів на одному з мостових кранів, на якому виявили зношення колеса ходу:
– Випробування цих вантажопідйомних механізмів повинні проводитися не менше 1 разу на півроку з обов’язковим залученням спеціалістів Центральної енерголабораторії. Якщо не дотримуватися подібного графіку перевірки, це може призвести до серйозних негативних наслідків, – акцентував Сергій Миколайович.
Окрім цього, працівникам локомотиво-вагонного депо було вказано на необхідність правильного зберігання стропів, які використовуються у роботі. Цей недолік був виправлений миттєво.
Викликав питання і стан підкранових колій. Наразі вони потребують проведення нівелювання. Адже від цього залежить подальша успішна експлуатація кранів.
На цьому перевірка була завершена. За словами представників відділу охорони праці та пожежної безпеки, залізничники успішно попрацювали над усуненням недоліків, виявлених в ході минулої інспекції. Позитивні результати дійсно помітні, що не може не радувати. В той же час, транспортникам ще слід звернути увагу на певні моменти, важливі для подальшої безпечної роботи виробничого обладнання. Ми віримо, що вони обов’язково впораються з цим завданням, продемонструвавши високу відповідальність.
Олександрина ЛЕЩЕНКО