Кращі у виробництві. Чкаловський кар’єр №2 – на передових позиціях

     До Дня гірника та металурга “ЗМ” проаналізувала результати діяльності наших основних підрозділів. Сьогодні ми готові оголосити імена переможців, з якими на днях зустрілись особисто. Запитали про складнощі та успіхи, Перемоги та здобутки І півріччя 2022 року. Одразу розкриємо таємницю нашого маршруту: Чкаловський кар’єр №2, Олександрівський кар’єр та Чкаловська збагачувальна фабрика. Поспілкувавшись з майстрами гірничої та збагачувальної справ, набравшись нових емоцій та вражень, тепер протягом декількох днів розповідатимемо Вам окремо про кожен трудовий колектив. Тож, слідкуйте за нашими публікаціями.

Наполеглива праця – запорука Перемоги

     За результатами трудових змагань, підсумки яких підводяться наприкінці кожного місяця, можемо з упевненістю заявити, що лідером великих окисних підрозділів став Чкаловський кар’єр №2 (начальник Анатолій Сізов), який перетнув екватор року з перевиконанням планових показників. Високу продуктивність продемонстрували і гірничорозкривні машини, котрі працюють у його складі: роторний комплекс (р/к) №9  та ЕК класу 15/90 №174. В чому ж секрет такої продуктивної роботи у першій половині року?

     Анатолій Анатолійович з упевненістю говорить, що такі результати – то заслуга злагодженої та наполегливої роботи всього трудового колективу. Попри психологічний тиск від військових подій, мобілізацію працівників, а з цього приводу і дефіцит кадрів, нестачу ТМЦ та економію всіх ресурсів, гірники не скаржаться. Дякують ЗСУ за те, що мають змогу працювати і навзаєм підтримують своїх на фронті.

Екіпаж крокуючого екскаватора №174 – принципова і досвідчена команда

     За словами начальника кар’єру, протягом першого півріччя абсолютно всі крокуючі екскаватори відпрацювали стабільно. Серйозних поломок не було, капремонтів не намічалося, а це означає, що і приводів для тривалих зупинок не виникало. Гірникам вистачало планового відновлення на декілька днів для ревізії обладнання.

     – Головне – берегти машину, слідкувати за її роботою і вчасно реагувати на відхилення від звичного ритму, – говорить машиніст ЕК №174 Андрій Котко. – У нас за таким принципом працюють всі чотири зміни, тому і машина демонструє продуктивність та високі показники.

     Екіпаж цього крокуючого екскаватора очолює досвідчений бригадир Віталій Тимтишин, до його складу також входять: машиністи – Павло Федчик, Андрій Котко, Богдан Ковальчук, Денис Журавель і Василь Шаповал (мобілізований до ЗСУ); помічники машиністів – Олексій Нікітченко, Андрій Павлов, Іван Сосідка, Сергій Волков, Сергій Прокопенко та Максим Проша. Очільник екіпажу відзначає, що ключовими в роботі є взаєморозуміння та трудова дисципліна. Важливо також дотримуватись безпеки експлуатації машини і утримувати її в чистоті та порядку.

     З останніми показниками у екіпажа екскаватора точно все гаразд: до машинного залу. тим більше – до кабіни, любо заглянути. Треба зазначити, що в кабіні не тільки чисто, а й комфортно – з мікрохвильовкою, холодильником та кондиціонером.

     Екіпаж ЕК №174 цінує і береже та ефективно експлуатує те, що має, за що і отримує заслужену оцінку своєї роботи.

Цілеспрямовані та вмотивовані гірники роторного комплексу №9

     Серед верхніх горизонтів відзначився роторний комплекс №9. Протягом 6 місяців продуктивної роботи він був зупинений на планове пересування конвеєрів, під час якого здійснювався ремонт роторного екскаватора та ферлади. Виконали вчасно та ефективно завдяки бригадам РМЦ і злагодженій роботі колективу комплексу.

     Зараз його очолює в.о. начальника Ігор Фесенко, якому допомагає Євген Удод та дружна команда із ще 126 осіб. Ігор Валерійович – гірник із багаторічним стажем роботи на комбінаті, побував у багатьох колективах, тому точно знає, що важливо для стабільної і продуктивної роботи цілого комплексу:

     – Звісно, важливо своєчасно обслуговувати комплекс, постійно контролювати роботу обладнання, попереджувати аварійні ситуації. Вагомим чинником стабільності є і пересування конвеєрів за графіком. По-перше, це важливо в технологічному плані, а ще – дає нам час звернути більше уваги на “слабкі місця”. Це ми і зробили під час літнього переміщення конвеєрного транспорту. Вважаю, що із завданням впорались добре, тому маємо сподівання та продуктивну роботу у другому півріччі. Повинні працювати і допомагати нашим колегам, які Захищають нас на фронті.

     Крім керманича, Анатолій Сізов з гордістю назвав імена найбільш досвідчених машиністів роторного екскаватора – Василя Думи та Миколи Маслова, а також бригадира пересувників конвеєрів – Ярослава Білана.

     Що ж, повертаємось з гірничих просторів Чкаловського кар’єру №2 з упевненістю в тому, що цей колектив готовий і надалі приймати виклики складного військового часу. Всі готові працювати на спільну Перемогу. Чого їм і бажає Анатолій Сізов. А ще – мирного неба, й упевненого завтра. Військовослужбовцям кар’єру – швидшого повернення на свої робочі місця, живими та здоровими.

Наталія ЧЕПЕЦЬ

Сподобалась ця стаття?

Share on Facebook
Share on Twitter
Share on Linkdin
Share on Pinterest

PokrovGZK© 2020 Design by DIT

Україна, Дніпропетровська обл., м.Покров, вул. Центральна, 11