Безкоштовне встановлення нових електролічильників: «пастка» чи благородна справа заради спільної вигоди?

 

     Останнім часом у нашому місті активно обговорюється питання стосовно заміни електролічильників. Справа у тім, що реалізація даної програми для багатьох стала новиною, тому не всі жителі розуміють, навіщо вона проводиться та чи покликана покращити взаємовідносини між споживачами та компанією ДТЕК, що відповідає за перерозподіл електричної енергії. З приводу цього до редакції «ЗМ» також надходило чимало запитань. Відповіді на них – це компетенція компанії ДТЕК, котра відповідає за розподіл електроенергії у нашому регіоні. Тому ми, не вагаючись, звернулись до неї з інформаційним запитом. Отримавши зворотній зв’язок, поспішаємо поділитися новинами з нашими читачами.

      Насамперед зазначимо, що у Покрові на 2020 рік заплановано встановлення 5 990 сучасних приладів обліку електроенергії. Наразі лічильники вже замінили у 3 589 жителів міста. Найближчим часом (з 23 листопада) нові електролічильники отримають ще близько 400 мешканців Покрова за наступними адресами: вул. Чіатурська, будинки №№ 1, 3, 5, 7, 7а та 9.

      Тепер пропонуємо ознайомитися з найактуальнішими запитаннями та відповідями на них від компетентних спеціалістів підприємства «ДТЕК Дніпровські електромережі».

 

     1. Яка програма регламентує заміну електролічильників для споживачів?

Нові лічильники встановлюються в будинках, які включені до інвестиційної програми «ДТЕК Дніпровські електромережі». Вона формується ще на початку року та затверджується національним регулятором – НКРЕКП, а потім поступово реалізується, що власне і відбувається. У 2020-му фахівці компанії безкоштовно замінять електролічильники понад 35 тисячам клієнтів.

      2. Ця програма діє лише в межах міста Покров чи поширюється на всю Дніпроперовську область, Україну?

Програма поширюється на всю Дніпропетровську область. Крім Покрова, це, зокрема, Дніпро, Кам’янське, Кривий Ріг, Нікополь, Марганець. Наразі встановлено вже близько 22 тисяч лічильників, ще 13 тисяч планується встановити до кінця року.

      3. Які переваги програми для споживачів, а які – для енергопостачальної компанії?

Клієнтам вони допомагають заощаджувати завдяки двозонному тарифу. А енергетикам – автоматизувати роботу. Адже лічильники, що ми наразі встановлюємо, самостійно передають в систему показники про використані кіловати та інформують про порушення в системі.

      4. Чи всі споживачі підпадають під дію програми? Якщо у людини вже встановлений 2-зонний лічильник, котрий вона купувала за свій кошт, чи значить це те, що їй також будуть проводити заміну приладу обліку на новий?

      Так, всім споживачам будуть замінені лічильники за рахунок компанії. Якщо людина раніше придбала 2-зонний лічильник, то після заміни на новий старий повернуть клієнтові. Такому споживачу буде встановлено прилад з аналогічним зонним тарифом, але з функцією дистанційної передачі даних.

      5. Чи можна споживачу відмовитися від заміни лічильника, якщо у нього вже є такий?

Ні, оскільки програма передбачає комплексне встановлення лічильників певного типу для коректної роботи системи автоматичної передачі даних.

      6. Чи будуть споживачі в подальшому оплачувати вартість лічильника та витрати на його встановлення?

Ні, для клієнтів це буде повністю безкоштовно.

 

       7. Чи зміниться тариф за електроенергію для споживачів?

      Згідно двозонному тарифу, вартість 1 кіловат-години вдень (з 7:00 до 23:00) становить: до 100 кВт*г – 0,9 грн, вище 100 кВт*г – 1,68 грн. А вночі (з 23:00 до 7:00) тариф вдвічі нижчий: до 100 кВт*г – 0,45 грн, а понад 100 кВт*г – 0,84 грн.

      8. Яким чином інформують споживачів про намір замінити їхній лічильник?

     Перед тим, як проводити заміну, фахівці ДТЕК заздалегідь інформують про це мешканців. Розміщують оголошення на будинках, де вказують дату виконання робіт та контактний телефон відповідальної особи компанії. Енергетики також повідомляють адреси на сайті компанії та закликають містян допускати співробітників енергокомпанії у власні помешкання для виконання монтажу. Роботи виконують співробітники «ДТЕК Дніпровські електромережі», одягнені у фірмовий спецодяг сіро-жовтого кольору, на якому розміщена назва компанії. На вимогу клієнта, електромонтери мають пред’явити відповідні посвідчення.

     Судячи з того, що ми дізналися, нічого поганого у процесі встановлення двозонних лічильників за рахунок ДТЕК немає. Просто наша країна влаштована так, що ми не звикли до безкоштовних привілеїв, тим більше – від приватних компаній. Чи варто довіряти постачальнику електроенергії на цей раз – покаже тільки досвід та практика експлуатації нових автоматизованих приладів обліку. У будь-якому випадку ми вдячні спеціалістам ДТЕК за відповіді на наші запитання і содіваємось на подальшу співпрацю в інформаційному полі.

Сподобалась ця стаття?

Share on Facebook
Share on Twitter
Share on Linkdin
Share on Pinterest

PokrovGZK© 2020 Design by DIT

Україна, Дніпропетровська обл., м.Покров, вул. Центральна, 11