Енергоспоживачам
- Конституція України
- Закон України «Про ринок електричної енергії»
- Постанову НКРЕКП № 1439 від 16.11.2018г. «Про видачу ліцензії з постачання електричної енергії споживачу»
- Закон України «Про особливості доступу до інформації у сферах постачання електричної енергії, природного газу, теплопостачання, централізованого постачання гарячої води, централізованого питного водопостачання та водовідведення» № 887-VIII
- Закон України «Про захист прав споживачів»
- Закон України «Про звернення громадян»
- Закон України «Про захист персональних даних»
- Указ Президента України «Про затвердження Положення про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг»
- Постанова НКРЕКП 18.10.2016 № 1841 “Про затвердження Порядку забезпечення стандартів якості надання послуг з електропостачання”
- Постанова НКРЕКП від 14.03.2018 № 307 “Про затвердження Правил ринку”
- Постанова НКРЕКП від 14.03.2018р. № 308 “Про затвердження Правил ринку “на добу наперед” та внутрішньодобового ринку”
- Постанова НКРЕКП від 14.03.2018р. № 309 “Про затвердження Кодексу системи передачі”
- Постанова НКРЕКП від 14.03.2018р. № 310 “Про затвердження Кодексу систем розподілу”
- Постанова НКРЕКП від 14.03.2018 № 311 “Про затвердженння Кодексу комерційного обліку електричної енергії”
- Постанова НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 “Про затвердження Правил роздрібного ринку електричної енергії”
- Постанова НКРЕКП від 13.04.2017 року № 504 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії»
- Положення про Інформаційно-консультаційний центр по роботі із споживачами електричної енергії. Затверджено Постановою НКРЕ від 12 березня 2009 р. №299
- Постанова від 27.12.2017 № 1469 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії споживачу
Цей Порядок визначає процедуру надання інформації про загрозу електробезпеці споживачів і створений для оперативного реагування і швидкої локалізації подій, які становлять загрозу електробезпеці людей, тварин або можуть призвести до системних збоїв у роботі обладнання чи аварій на виробництві.
І. Дії працівників або свідків нещасного випадку чи аварії яка становить загрозу електробезпеці:
1. Строк подачі інформації: Негайно
2. Кому подається інформація: Для працівників – безпосередній керівник працівника або іншу уповноважену особу на підприємстві Для споживачів – зателефонувати за номером: +38 (05667) 4-22-91
3. Порядок дій: У випадку виявлення подій, які становлять загрозу електробезпеці людей, тварин або можуть призвести до системних збоїв у роботі обладнання чи аварій на виробництві необхідно негайно перш за все самому тримати безпечну відстань від місця події (у ви- падку замикання на землю чи падіння дерева на провода повітряних ліній безпечна від- стань становить не ближче 8 метрів), сповістити про небезпеку оточуючих, запобігти наближеню до місця аварії випадкових перехожих чи тварин та повідомити про те, що сталося через засоби зв`язку або нарочним безпосереднього керівника або іншу уповноважену особу на підприємстві для споживачів – зателефонувати за номером: +38 (05667) 4-22-91.
ІІ. Дії керівників або інших уповноважених осіб на підприємстві у разі отримання повідомлення про нещасний випадок чи аварію яка становить загрозу електробезпеці:
1. Строк подачі інформації: Негайно;
2. Кому подається інформація: У разі пожежі на об’єктах: повідомити за допомогою засобів зв`язку відділ цивільного захисту, пожежної безпеки та мобілізаційної роботи, чергового диспетчера РЕМ, ОДС. Тел. 101; зателефонувавши за номером: +38 (05667) 4-22-91.
3. Порядок дій: Керівники на місцях перш за все повинні оцінити ситуацію і визначити наслідки від на- стання нещасного випадку або інших подій, які становлять загрозу електробезпеці, організувати за необхідності надання першої медичної допомоги, прийняти невідкладні заходи по недопущенню подібних подій.
Для надання повідомлення про загрозу електробезпеки необхідно зателефонувати за номером: +38 (05667) 4-22-91 . або надіслати листа електронною поштою на адресу: pgok.callcenter@gmail.com.
Письмове звернення можна подати наступним чином:
- надіслати поштою на адресу: 53300 Дніпропетровська обл. м.Покров вул. Пушкіна, 11, адмін.буд. №4, каб.219.
- особисто передати, за адресою: 53300 Дніпропетровська обл. м.Покров вул. Пушкіна, 11, адмін.буд. №4, каб.219.
- надіслати електронний лист на адресу: pgok.callcenter@gmail.com
- зателефонувавши за номером: +38 (05667) 4-22-91.
53300 Дніпропетровська обл. м.Покров вул. Пушкіна, 11, адмін.буд. №4, каб.219
тел.: +38 (05667) 4-22-91
моб.: +38 (067) 356-69-67
e-mail: pgok.callcenter@gmail.com
Графік роботи:
Понеділок – П’ятниця з 7:45 до 16:45
Перерва з 12-00 до 13-00
Вихідні:Субота та Неділя