20-го грудня користувачі одного з найбільших українських мобільних операторів «Київстар» повідомили про проблеми зі зв’язком та інтернетом. Такі спостерігаються у мешканців південних та західних регіонів України. Про це повідомляється на сайті інформаційного агентства «УНІАН».
На цю ситуацію вже відреагували у компанії. Так, директорка з корпоративних комунікацій «Київстар» Анна Захараш зазначила, що «деякий час можуть спостерігатися подібні труднощі, проте вони матимуть короткостроковий характер».
Сьогоднішню ситуацію вона назвала технічним збоєм:
– Це – не нова кібератака на мобільного оператора, а подолання наслідків тієї, що відбулася 12-го грудня. Наразі компанія працює над відновленням сервісів для стабілізації надання послуг по всій країні.
Також представниця «Київстар» запевнила, що робота з посилення безпеки оператора триває щоденно.