Раніше ми повідомляли наших читачів про те, що, починаючи з 1-го жовтня, в Дніпропетровській області змінилася газорозподільча компанія. Нею стала Дніпропетровська філія ТОВ «Газорозподільні мережі України». Від жовтня саме цій фірмі треба сплачувати кошти за послуги розподілу газу. Але що робити тим абонентам, які заплатили за послугу наперед? Нова компанія пояснила алгоритм повернення коштів.
Перш за все, потрібно з’ясувати суму переплати. Зробити це можна у Контакт-центрі або Центрі обслуговування клієнтів (м.Покров вул. Центральна, 10а).
Наступний крок полягає у підготовці пакету документів, з яким слід звернутися до Центру обслуговування або надіслати його Укрпоштою на адресу найближчого управління з експлуатації газового господарства.
Перелік документів наступний:
Письмова заява (зразок на фото).
Копія паспорта (усі сторінки).
Копія ідентифікаційного коду.
Довідка з банку з реквізитами карткового рахунку (може бути автоматично згенерована у мобільному додатку банку, повинна містити IBAN карткового рахунку)
Копія квитанції на суму переплати
Важливо! Заява на повернення коштів повинна бути написана від того ж платника, який вказаний у квитанції.
Якщо ви маєте додаткові питання, задайте їх, зателефонувавши до Контакт-центру за наступними номерами:
• 066-300-2-888 (Vodafone);
• 098-300-2-888 (Kyivstar);
• 093-300-2-888 (Lifecell);
• 057-708-01-87 (Укртелеком);
• 056-747-36-35 (Укртелеком).