Освітній процес будуть підлаштовувати під графіки відключення електрики

Про це в ефірі телемарафону заявив міністр освіти та науки Сергій Шкарлет, відповідаючи на запитання щодо залежності навчальних закладів від регулярного відключення електрики. За його словами, зараз склалася некомфортна ситуація для організації навчання, адже переривання уроків у будь-якому разі шкодить якості освітнього процесу.
Саме у зв’язку з цим вже були проведені збори з директорами департаментів освіти та науки.
Міністерство освіти та науки активно співпрацює з Міненерго для того, щоб створити чіткі графіки відключення і підлаштувати під них освітній процес. У багатьох школах ми вже зараз переходимо на змінність навчання, беручи до уваги графіки відключень. Так, наприклад, старшокласники вчаться у другу зміну, молодші школярі – у першу. Окрім того, трошки зсунули час початку навчання з 8 години на 9-ту, також враховуючи графіки відключення, – наголосив міністр.

За словами Сергія Шкарлета, в умовах відключення електроенергії та відсутності інтернету учні можуть опановувати навчальну програму завдяки застосункам, які не потребують підключення до мережі:
– Ми вже розробили дуже багато інтерактивних застосунків, які працюють на будь-якому гаджеті в офлайн-режимі, тобто без підключення до інтернету. В мережу викладено 1 тис. 335 підручників для учнів з 1 по 11 класи. Наразі міністерство працює над тим, щоб перевести матеріали Всеукраїнської школи онлайн в гейміфіковані контенти (тобто з використанням ігрових практик та механізмів у неігровому контексті), що не вимагають підключення до інтернету і можуть бути застосовані в освітньому.

Водночас очільник Міносвіти зауважив, що за нинішніх реалій життя країни, значна роль в організації освітнього процесу відводиться батькам. Вони також повинні контролювати своєчасність опановування дитиною освітньої програми.
Звісно, турбота про якість освіти – це важливо. Адже через війну діти змушені пристосовуватись до нових реалій, в тому числі вчитися бути більш самостійними та наполегливими у здобутті необхідних знань. Але, на нашу думку, Міністерству освіти та науки, слід адаптувати навчальний процес не лише до графіків відключення електроенергії, але й враховувати час, протягом якого триває сигнал повітряної небезпеки. Адже згідно з правилами, під час тривоги навчання призупиняється. Та якщо відбою немає досить довго, то вчителі часто не відновлюють навчання, а відправляють його на домашнє доопрацювання – тобто на плечі батьків. Це, на нашу думку, не правильно. Має бути відпрацьований механізм і визначений час, до якого можна проводити уроки, щоб якомога більше часу для навчання дітей віддавати професійним педагогам.
Українські школярі, педагоги і батьки змушені долати чимало випробувань, пов’язаних з війною. Але ж всі ми сильні і маємо пристосовуватись до умов воєнного часу і не забувати про те, що всі вони – тимчасові. Вже зовсім скоро ми разом з ЗСУ здобудемо омріяну перемогу і повернемо освітній процес в українських школах до звичного режиму.

За матеріалами:
http://osvita.ua/school/87703/
https://vesti.ua/uk/strana-uk/navchannya-u-shkolah-pidlashtuyut-pid-grafiki-vidklyuchennya-svitla-mon
https://censor.net/ua/news/3378971/pratsyuyemo_nad_tym_schob_pidlashtuvaty_navchannya_pid_vidklyuchennya_svitla_shkarlet
https://oplatforma.com.ua/news/59156-yak-organizovuvatimetsya-osvitniy-protses-pid-chas-vidklyuchennya-elektriki

Сподобалась ця стаття?

Share on Facebook
Share on Twitter
Share on Linkdin
Share on Pinterest

PokrovGZK© 2020 Design by DIT

Україна, Дніпропетровська обл., м.Покров, вул. Центральна, 11