З 1 травня 2022 року 8,8 млн українських домогосподарств, які раніше отримували природний газ від місцевих газових компаній, тепер змушені змінити постачальника. Такі вимушені зміни пов’язані з військовими діями, які точаться на території України, і стосуються таких областей: Вінницької, Волинської, Дніпропетровської, Житомирської, Закарпатської, Запорізької, Івано-Франківської, Київської, Львівської, Миколаївської, Рівненської, Сумської, Харківської, Хмельницької, Чернівецької та Чернігівської. Як бачимо, наш регіон теж потрапив під “ударну хвилю”, що унеможливило нормальну роботу “ТВІЙ ГАЗЗБУТ”. Але людей не залишили напризволяще. Тепер абонентів з перелічених областей включено до реєстру клієнтів Газопостачальної компанії «Нафтогаз України». Відповідне рішення ухвалили Оператор газотранспортної системи України та Міністерство енергетики. На які ж зміни тепер чекати? Куди сплачувати за споживання “блакитного палива” і за яким механізмом здійснено перехід? “ЗМ” намагалась розібратись.
По-перше, споживачі повинні сплатити вартість газу, який був отриманий до 30 квітня 2022 року, на рахунки попереднього постачальника, а саме «ТВІЙ ГАЗЗБУТ» (104.ua). А вже починаючи з 1 травня 2022 року –
ГК «Нафтогаз України».
Як отримати рахунок за газ?
Абонентам, які наразі є споживачами природного газу від ГК «Нафтогаз України», не потрібно знову укладати договори. Перехід до нового постачальника здійснено автоматично. Разом з тим, за споживачем також зберігаються всі пільги та субсидії, які у нього були.
Важливо!!!, що кожен новий клієнт для того, щоб отримати рахунок за газ, має дізнатися номер особового рахунку у ГК «Нафтогаз України». Для цього необхідно:
– дізнатись Ваш ЕІС-код – це персональний газовий номер об’єкта газопостачання, який складається з 16 символів (латинських літер та цифр). Наприклад: 56XM19A205987456. Це можна зробити, звернувшись до контакт-центру АТ “Дніпропетровськгаз” за номерами: +380 (56) 787 01 04; +380 (67) 009 01 04 або в паперовому рахунку за розподіл чи постачання газу.
– перейти в чат-бот GASUA у Viber, Telegram або NaftogazGasSupply у Facebook Messenger та ввести отриманий ЕІС-код.
Наступний крок після з’ясування номеру особового рахунку – реєстрація в особистому кабінеті за посиланням my.gas.ua. Саме там зручно дізнаватися та сплачувати рахунки, завантажувати довідки про пільги та субсидії, отримувати акт звірки тощо.
Отримати рахунок за спожитий газ у травні також можна:
-
у чат-боті GASUA у Viber, Telegram і NaftogazGasSupply у Facebook Messenger;
-
«Укрпоштою» після 20-го числа поточного місяця, лише в тих регіонах, де відсутні активні бойові дії.
Як сплатити кошти за споживання газу?
ГК «Нафтогаз України» пропонує наступні варіанти оплати рахунку:
1) За реквізитами: ТОВ «ГАЗОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ «НАФТОГАЗ УКРАЇНИ»; ЄДРПОУ: 40121452; IBAN: UA893004650000000260323012042 в АТ «Ощадбанк» м. Київ; МФО 300465.
2) Онлайн:
-
в особистому кабінеті на my.gas.ua ;
-
у чат-боті GASUA у Viber, Telegram і NaftogazGasSupply у Facebook Messenger;
-
через сайти та мобільні додатки банків;
-
за допомогою платіжних систем (Portmone, LiqPay, EasyPay, iPay, Apple Pay, Google Pay).
3) Офлайн:
-
через платіжні термінали самообслуговування;
-
у будь-якому відділенні банку;
-
через відділення «Укрпошти” або «Нової пошти».
Платіжки формуються 10-15 числа щомісяця. Сума до сплати розраховується на основі даних про спожитий газ, які передає оператор газорозподільчої мережі (облгаз). Вартість 1 м³=7,96 грн, замість 7,99 грн, як було раніше.
Увага! Зміни не стосуються послуги за розподіл газу, тільки виключно – за його споживання!
ГК «Нафтогаз України» просить повідомляти про виставлені за травень рахунки від попереднього постачальника на електронну скриньку info@gas.ua.
Також за всіма питаннями клієнти можуть звернутися до контакт-центру за наступними номерами: +38 (066) 300 2 888; +38 (098) 300 2 888; +38 (093) 300 2 888.
Ще більше інформації можна отримати на офіційному сайті ГК «Нафтогаз України» за посиланням: https://gas.ua.