На посаду директора з управління персоналом призначено Володимира Травку

Наказом, від 14-го листопада 2023 року, на посаду директора з управління персоналом Покровського гірничо-збагачувального комбінату призначено Володимира ТРАВКУ. Володимиру Івановичу – 63 роки, понад 30 з них він присвятив трудовому шляху на нашому підприємстві.

Володимир Травка у 1982 році закінчив Дніпропетровський інженерно-будівельний інститут за спеціальністю інженер-механік. Вже за два роки він влаштувався до нашого містоутворюючого підприємства. Перша посада – майстер в ремонтно-механічному цеху. Згодом Володимир Іванович працював начальником дільниці внутрішньокар’єрного транспорту у Шевченківському і Покровському кар’єрах.

У 1997 році Володимир Травка очолив відділ кадрів, а пізніше став помічником Голови правління.

У 2001 році він здобув другу вищу освіту у Міжрегіональній академії управління персоналом, став магістром економіки та управління трудовими ресурсами.

Здобуті освітні знання і вже багатий досвід роботи сприяли професійному зростанню Володимира Івановича. У 2007-2008 роках він обіймав посаду директора з управління персоналом. Саме його підпис стоїть на Колективному договорі, який наразі діє на комбінаті.

Працював Володимир Травка і заступником керівника управління кадрів, а з 2010 по листопад 2023 року очолював відділ праці та заробітної плати. Тобто з персоналом він працює вже майже 30 років. І продовжуватиме це робити, але вже на посаді директора.

Всі ми усвідомлюємо, що зараз комбінат переживає непрості часи. Через війну промислова галузь України опинилась у надскладних умовах. Підприємства втратили ринки збуту своєї продукції, тому намагаються вижити у реаліях сьогодення. Через це і наш Покровський ГЗК зупинився на зимовий період. І головна задача для керівника з управління персоналом – зберегти колектив.

  • Сьогоднішні ринкові умови диктують нам свої правила. На жаль, карбонатний комплекс втратив свою актуальність, тому ми змушені закрити підрозділи цього спрямування на нашому підприємстві. Мова йде про Покровський, Запорізький кар’єри та Олександрівську збагачувальну фабрику. Але ми в жодному разі не хочемо втратити персонал, тому зараз займаємось перерозподілом фахівців на інші вакантні посади, яких на підприємстві близько 600. Така кількість незайнятих робочих місць утворилась знову ж таки через війну. Частина наших працівників була мобілізована (і цей процес продовжується безперервно), ще одна – виїхала за кордон або у більш безпечні регіони в межах країни. Тобто ми сьогодні говоримо про кадрове переформатування в рамках підприємства й оптимізацію робочих місць у зв’язку зі зменшенням об’ємів виробництва. Саме це завдання і є ключовим дляфахівців напрямку з управління персоналом сьогодні. Ми з ним працюємо щодня. Крім цього, у тісній співпраці зі службою безпеки укріплюємо охоронні пости, щоб максимально зберегти майно комбінату. З працівниками напрямку головного інженера шукаємо джерела додаткового заробітку для фахівців підприємства шляхом надання можливих послуг у якості підрядників. Є і перспективна новина: вже сьогодні ми укладаємо договір на наступний рік з Покровським центром підготовки та перепідготовки робітничих кадрів. Будемо брати на практику молодих учнів, які продовжуватимуть справу своїх наставників на нашому підприємстві, — розповідає Володимир Іванович.

Так, дійсно, часи – непрості, а посада директора з управління персоналом – відповідальна. Але ми, як і Володимир Травка, упевнені в тому, що війна та всі її руйнівні наслідки невдовзі завершаться. І сподіваємось, що вже навесні Покровський ГЗК знову ввійде у звичний виробничий ритм. Тоді і поговоримо з директором про перспективи. А поки що бажаємо йому витримки та досягнення всіх намічених цілей.

Сподобалась ця стаття?

Share on Facebook
Share on Twitter
Share on Linkdin
Share on Pinterest

PokrovGZK© 2020 Design by DIT

Україна, Дніпропетровська обл., м.Покров, вул. Центральна, 11