До Дня автомобіліста. Автотранспортний цех комбінату завжди «на передових позиціях»

Сьогодні, 29-го жовтня, колектив найчисельнішого цеху Покровського гірничо-збагачувального комбінату відзначає своє професійне свято – День автомобіліста і дорожника України. Роль автотранспортного цеху (АТЦ) в житті нашого підприємства важко переоцінити. Перевезення вантажів, будівництво, ремонти, доставка людей на робочі місця – і це тільки частина завдань, які щодня виконують спеціалісти-транспортники. Колектив АТЦ, як і всі інші підрозділи комбінату, зараз переживає нелегкі часи. Війна забирає багато робочих рук і техніки, а також стала на заваді можливостей відновлення автопарку, який виходить з ладу. Але всі ці негаразди дружній колектив транспортників долає із наполегливим бажанням – не дивлячись ні на що, працювати на Перемогу.

Вже за доброю традицією, напередодні професійного свята ми відправились у гості до наших автомобілістів. Дуже приємно те, що зустрічі з винуватцями свята були дружніми та доброзичливими.

Всі працювали добросовісно та злагоджено

Звісно, вступне слово ми надаємо начальнику АТЦ, автомобілісту з багатим досвідом роботи, депутату Покровської міськради – Роману Меркулову.

Роман Миколайович акцентував на тому, що цей рік автомобілісти прожили в активному ритмі. Водії технології возили гірничу масу, яку в самоскиди вантажили машиністи гідравлічних екскаваторів. Машиністи кранів та автовишок були незамінними помічниками у проведенні ремонтних робі в наших кар‘єрах і на фабриках, а керманичі автогрейдерів – прокладали рівні шляхи для безперешкодного проїзду інших видів транспорту. Водії автобусів старанно доставляли працівників підприємств на робочі міста, а влітку – возили до зони відпочинку. Бригада косарів наводила лад на територіях підприємства. Ремонтні служби робили все можливе і неможливе, аби повернути до роботи техніку, яка виходила з ладу. А це, за словами начальника автоцеху, з кожним днем робити дедалі важче:

Справа у тому, що практично 70% нашого автопарку – це техніка виробництва росії та білорусі. Ви ж розумієте, що з початку війни ми не співпрацюємо з ворожими ринками автозапчастин, тому ремонтувати машини такого походження просто немає чим. Наші спеціалісти зі свого боку роблять все можливе, щоб подовжити життя техніці. Наприклад, вони складають з двох машин одну, яка згодом все д таки виходить на лінію. І така проблема існує для всіх видів транспорту, крім технологічного. Найпростішим та більш вигідним вирішенням цієї проблеми могла б стати заміна старої техніки на нову, але, всі ми розуміємо, що зараз, у складних економічних умовах, такий варіант неможливий. Тому виходимо з ситуації, як можемо.

Труднощів додає і дефіцит кадрів, які були змушені стати на захист країни, а в АТЦ таких – 76. Разом з військовими на фронт за майже два роки повномасштабної війни відправилось 28 одиниць техніки, яка наразі допомагає українським воїнам здобувати перемогу над ворогом.

Своїх автомобілісти в біді не лишають: мало того, що постійно донатять на потреби ЗСУ, а ще й відзначились гідним вчинком. Декілька місяців тому колектив АТЦ зібрав кошти і купив пікап на прохання одного зі своїх працівників, який від самого початку війни боронить рубежі країни на передових позиціях. Воїн особисто приїздив забирати позашляховик, щиро подякувавши своїм колегам за такий потрібний подарунок.

Крім звичних, для водіїв колони спецтехніки АТЦ додався ще один фронт робіт – забезпечення підрозділів комбінату, працівників підприємства та жителів міста питною водою зі свердловини. Це питання постало гостро, коли росіяни підірвали греблю Каховської ГЕС, тим самим фактично залишивши без водопостачання весь Нікопольський район.

Без залучення техніки АТЦ не обійшлось і велике будівництво водогону для відновлення водопостачання у Покрові.

Роман Меркулов зазначає, що попри всі негаразди, а також зменшення заробітної плати, всі автомобілісти відпрацювали цей рік добросовісно, без зайвих питань і претензій. Та вони і самі охоче розповідали про свою роботу.

Дільниця технічного обслуговування транспорту – повертає машини у робочий стрій

Старший майстер відділення №3 ТОТ Олег Коваленко зазначає, що робота у його колективу завжди є. Вони займаються ремонтом та заміною запасних частин для різних видів техніки. В основному на цих роботах задіяні слюсарі і токарі, які на відмінно виконують свої завдання. Серед них – Володимир Глушко (бригадир), Юрій Посмашний, молодий фахівець Денис Федорович та інші.

Ще один колектив ремонтників відділення №2 ТОТ очолює досвідчений старший майстер з майже 40-річним стажем роботи в АТЦ – Микола Різун.

Микола Павлович розповів нам, що на плечі його дружньої команди справжніх знавців своєї справи лягають задачі з обслуговування автобусів і легкових автомобілів, їх діагностики, ремонту, планового ТО.  

Найкраще з цією відповідальною місією справляються такі слюсарі з ремонту колісних транспортних засобів: Віталій Шааб, Анатолій Ткаченко, Віктор Кирилко і Юрій Щеднов.

Керівник відділення також виділив незамінну і таку потрібну роботу дівчат Олени Пожарук та Олени Азенкової. Вони відповідають за естетичний стан автосалонів та художнє оформлення.

Не забув Микола Різун відзначити ще одного майстра своєї справи, якому невдовзі виповниться 60 років — слюсаря з ремонту колісних транспортних засобів Федора Бражника.  

Колона №2: її спецтехніка завжди у тренді

Автомобільні крани та вишки, трейлери і причепи, автоцистерни та пожежні автомобілі – всі ці різновиди техніки знаходяться в управлінні колективу колони спецтехніки, яку наразі очолює виконувач обов’язків начальника Андрій Ільєнко. Він зазначив, що чисельність колони налічує 42 людини, а автопарк – 87 одиниць техніки, яка практично щодня затребувана у виробничому процесі підприємства. Ремонти, обслуговування, проходження експертного техогляду, перевезення великогабаритних ТМЦ – все це під контролем спеціалістів цього підрозділу.

Машиністи кранів з багаторічним стажем – Олег Садовий і Сергій Костенко – розповіли, що головне в їхній роботі – це уважність і впевненість у своїх діях. А вона виникає тільки тоді, коли професія дійсно є улюбленою справою, як у наших колег. Таку думку розділяє і машиніст трейлера Ігор Тищенко.

Технологія завжди має бути в режимі готовності

Так про свій колектив і наявну техніку говорить начальник колони технологічних перевезень Євген Федоров. Він нас познайомив з досвідченими водіями самоскидів, котрі саме ремонтували свої машини – Олександром Гуменюком та Василем Лозицьким. Перший вже 23 роки міцно тримає кермо і майстерно управляє великими технологічними машинами, які задіяні на вивезенні гірничої маси з кар’єрів.

У розмові з Василем Лозицьким ми дізнались, що він – представник великої династій автомобілістів комбінату. Виявляється, що водій технології вже 30 років продовжує справу своїх батьків. А його син теж не відстає від батька – працює електрогазозварником в колоні кар’єрно-дорожньої техніки.

Василь, як справжній автомобіліст, вважає, що робота за кермом вимагає уваги, концентрації і готовності долати перешкоди. Аби це виконувати гідно, необхідно, щоб робота була покликанням, як у нього.  

Ми вдячні нашим автомобілістам за те, що завжди готові на всі 100% виконувати свої трудові обов’язки, долати перешкоди і впевнено рухатись вперед.

Керівник АТЦ Роман Меркулов, а також голова цехової профспілкової організації Віталій Гомон щиро вітаюсь автомобілістів з професійним святом. Бажають, щоб на вашому шляху ніколи не траплялись перешкоди, а дороги завжди приводили до щасливого фінішу. Злагоди і тепла вашим родинам, міцного здоров’я і якнайшвидшого завершення війни. Нехай мирне життя принесе у вашу професійну діяльність нові здобутки та звершення!

                                                                                                                                                                                                                    Наталія ЧЕПЕЦЬ

 

Сподобалась ця стаття?

Share on Facebook
Share on Twitter
Share on Linkdin
Share on Pinterest

PokrovGZK© 2020 Design by DIT

Україна, Дніпропетровська обл., м.Покров, вул. Центральна, 11