Кожного року наше підприємство інвестує у свої виробничі потужності, чудово розуміючи, що від цього залежить їх подальша стабільна робота. Ресурси, у тому числі і матеріальні, на всі заплановані заходи, придбання, ремонтні та відновлювальні роботи, закладено у Програмі виробничо-технічного розвитку (ПТР). Серед основних пунктів, найбільш актуальних для виробництва, своє місце знаходять і роботи з відновлення дорожнього полотна на шляхах, що знаходяться на балансі комбінату. Подібні заходи націлені на усунення аварійних ділянок, якими рухається як виробничий, так і пасажирський транспорт. Цей напрямок діяльності важливий для нормальної доставки працівників на робочі місця та збереження транспорту у технічно справному стані. Цьогоріч підприємство також не відмовилось від запланованого.
4-го липня стартували роботи з ремонту дорожнього покриття однієї з важливих для підприємства автомагістралі, якою постійно рухається транспорт до основних фабрики і кар’єрів. За словами начальника відділу Управління капітального будівництва (УКБ) Андрія Алексєєва, у 2021-му завершити розпочате саме на цьому відрізку шляху завадив недобросовісний постачальник асфальту. Саме тому ремонт довелося відкласти. І ось, яку картину ми побачили після зими:
– Дорога просіла, підготовлені до подальшого асфальтування ділянки також втратили свою форму. І навіть попри ці прикрі факти, комбінат вирішив не пасувати перед труднощами, що виникли, і довести розпочате до логічного завершення. Завдяки злагодженим діям напрямку з управління персоналом, під керівництвом директора Олега Черьомушкіна, вдалося підібрати бригаду серед працівників різних підрозділів нашого підприємства, які зголосилися втілити в життя ще один важливий «дорожній проект».
Побачити підтвердження словам очільника відділу УКБ кореспонденти «ЗМ» змогли, виїхавши на місце ремонту. Перш за все, нам зустрілась група людей, які активно розрівнювали гарячий асфальт. Це і була бригада, котра займається відновленням дороги під керівництвом майстра Ремонтно-будівельного цеху Олександра Прижилуцького.
Олександр Григорович розповів, що технологія укладання асфальту доволі не проста:
– Ви ж розумієте, що не достатньо просто висипати асфальт на дорогу, розподілити його та вирівняти катком. Спочатку треба виконати фрезерування (вирізання) проблемних ділянок за допомогою спеціального інструмента – фрези. Далі компресором ретельно видалити з них весь пил та сміття. Потім вже чисту ділянку слід промазати спеціальною бітумно-каучуковою сумішшю – праймером. Далі настає черга гарячого асфальту, котрий треба вчасно (до застигання) розрівняти по дорозі. І останній етап – укатування. Всі мої підлеглі досить ретельно виконують перелічені завдання, тому що більшість з них має великий досвід у подібній справі.
У складі бригади – представники різних спеціальностей: слюсар Ігор Дорошенко та водій Олексій Жидков з Автотранспортного цеху, помічник машиніста екскаватора Андрій Шептієнко з Покровського кар’єру, електрогазозварник Ростислав Сметанін з Ремонтно-механічного цеху, помічник машиніста екскаватора Олег Карташов із Запорізького кар’єру, вантажник Ігор Барабаш із Служби забезпечення виробництва, муляр Сергій Черніков та монтажник Василь Рійчук з Ремонтно-будівельного цеху.
На озброєнні будівельників – незмінний помічник навантажувач «JCB». Ця техніка не тільки насипає ковшем асфальт, значно полегшуючи роботу людей, але й має спеціальну фрезу, завдяки якій виконується вирізання проблемних ділянок. Таким чином, тандем згуртованого колективу та сучасної техніки демонструє успішні результати роботи.
Провідні спеціалісти комбінату, зокрема, головний інженер підприємства Юрій Коркодола, тримає реалізацію цього проекту на особистому контролі.
Наразі, ремонтники вже виконали приблизно 70% всього запланованого. В тому числі, уклали 180 метрів суцільної асфальтної смуги у різних локаціях. Тепер – справа за завершенням ямкового ремонту. Вся ж протяжність автошляху, на якому буде замінено асфальтне покриття, складає майже 11 км!
Вже зараз результат тішить водіїв, які проїздять цією дорогою. Вони щиро дякують будівельникам за більш «м’яку» та комфортну поїздку.