Наше підприємство, не зважаючи на важкі часи, ані на хвилину не зупиняється: ставить перед собою нові виробничі завдання та цілеспрямовано рухається вперед. Разом з виконанням першочергових задач по добуванню та збагаченню марганцевої руди, колектив бере активну участь у проведенні ремонтів на ключовому гірничому обладнанні.
Важливі заходи з модернізації нещодавно відбулися у Північному кар’єрі, а саме на роторному комплексі №6, де паралельно з процесом пересування поперечного та 1-го відвального конвеєрів була проведена заміна компонентів роторного екскаватора. Минулого тижня кореспонденти «ЗМ» побували в епіцентрі ремонтних подій, побачили все на власні очі, а також дізналися подробиці оновлення техніки від провідних спеціалістів комбінату.
Заступник начальника Північного кар’єру з обладнання Сергій Куковицький зазначив, що модернізаційні роботи на комплексі стартували 12 липня. За цей час на роторному екскаваторі був виконаний ремонт редуктора ротора із заміною 1 та 2 валів та однієї турбомуфти. Щодо механізму пересування, то там було оновлено 1 зірочку, 10 підтримувальних катків, 4 балансири, а також 2 опорних катки телескопічності.
Дані роботи стали можливими завдяки старанням як екіпажу комплексу у складі: бригадир роторного екскаватора Микола Федотов та машиністи: Сергій Ласійчук, Сергій Яриш, Андрій Чеха та підміний машиніст Олександр Демченко, так і, звісно, бригад ремонтників з Ремонтно-механічного цеху (РМЦ). Керівник РМЦ Георгій Бормаченко пояснив, що у модернізаційних заходах взяли участь 10 бригад дільниць зовнішнього ремонту фабричного та кар’єрного устаткування.
– Наші спеціалісти виконали ревізію зірочок ходу, балансирів, які знаходяться на роторному екскаваторі та ферладі, – пояснив роль своїх підлеглих Георгій Віталійович.
За роботою з заміни приводної зірочки на ферладі роторного екскаватора р/к №6 ми застали бригаду РМЦ у складі: бригадир Олександр Шелков, електрогазозварник Віктор Коляда, слюсарі Анатолій Лібус та Юрій Сухомлинов, які працювали під керівництвом начальника дільниці з ремонту кар’єрного устаткування Олексія Луговського. Як зазначив Олексій Іванович, серед досягнень ремонтників також значиться успішна заміна опори приводної зірочки.
А ось на балці В-6 роторного екскаватора заміною приводної зірочки займалася бригада слюсарів: Володимир Кунах (бригадир), Владислав Сичевський та Євгеній Кунах. Спільно з ними трудилися зварювальники Руслан Кирпа та Дмитро Кравченко.
Разом із пересуванням, силами представників РМЦ були виконані ремонти на приводних станціях конвеєрів. За словами Георгія Бормаченка, до переліку увійшли роботи з заміни збірок на нові на редукторах 1-го забійного та 1-го відвального конвеєрів.
Як акцентував Сергій Куковицький, важливим моментом у липневому житті кар’єра також став перегін компенсатора висоти. Його мета – подолати відстань 400-500 метрів та досягти поперечного конвеєра. Всі заходи проводяться силами гірників Північного кар’єру під керівництвом в.о. начальника р/к №6 Сергія Віннічука. Вагомий внесок у спільну справу внесли: заступник начальника Вадим Навальний, механік комплексу Олег Федорович та енергетик комплексу Костянтин Устименко.
Наступним етапом стане ремонт та повна модернізація цього обладнання. Подальший шлях компенсатора продовжиться восени під час великого пересування до 1 відвального конвеєра.
Слід нагадати, що після відновлення гірнича машина відправиться до Чкаловського кар’єру №2 та замінить відвалоутворювач роторного комплексу №9.
Наразі всі ремонтні роботи у Північному кар’єрі завершилися у запланований термін, і гірниче обладнання вже повернулося до своїх виробничих завдань. Бажаємо колективу півничників не втрачати гарного темпу та виправдати всі покладені на них сподівання.