Кращі у виробництві. Олександрівський кар’єр – лідер карбонатного комплексу в І півріччі

     Про це свідчать цифри виробничих показників та фактичні досягнення олександрівців за перші 6 місяців роботи. Найвищою нагородою до професійного свята для колективу є те, що Олександрівський кар’єр, на чолі з його керівником Віктором Гавриловим, став абсолютним переможцем серед карбонатників. Всі ці досягнення стали реальними завдяки самовідданій праці трьох крокуючих екскаваторів – ЕК №№ 120 (бригадир Василь Дроженко), 131 (в.о.бригадира Сергій Левченко) та 135 (бригадир Олександр Кривопуст) і, звісно, їхніх екіпажів. 

     Кращим з них та загалом по комбінату серед машин класу 10/70, за результатами 5 місяців роботи у 2022 році, став ЕК №131. З 5-го липня, ця гірнича машина зупинена для проведення капітального ремонту. Як триває цей важливий етап у житті кар’єру, ми дізнавались безпосередньо на місці подій.

На ЕК № 131 стартував важливий ремонт

     Начальник гірничої дільниці кар’єру Олександр Кошель зазначає, що нинішній капітальний ремонт із заміною компонентів – плановий. До цього ж машина оновлювалась достатньо давно – у 2010-му. Тому сьогодні основна мета – покращення функціонування механізмів повороту та крокування, які вже дуже зносились і потребують суттєвого підкріплення. Відновлювальні роботи виконуються силами колективу карєру, спеціалістів з Ремонтно-механічного. Із залученням Ремонтно-будівельного та Електроремонтного цехів.

     В.о. бригадира крокуючого екскаватора Сергій Левченко акцентував на тому, що екскаватор успішно допрацював до капремонту, відмінно виконуючи заплановане:

     – Задля цього наш екіпаж завчасно зупинявся на проведення попереджувальних ремонтних робіт. Саме це мінімізувало кількість аварійних простоїв та дало можливість якісно виконувати планові задачі аж до самого початку капітального ремонту.

     Механік дільниці Дмитро Вернигора докладно розповів, які саме компоненти екскаватора буде замінено на нові:

     – До переліку увійшли: верхній та нижній рейкові круги, зубчастий вінець, вертикально-поворотні вал-шестерні, складові редуктора повороту, первинний вал на редукторі підйому. Більшість нових деталей, які будуть встановлені на машину, відповідають за виконання функцій повороту та крокування екскаватора.

     На ревізію очікують і головні блоки, підшипники та ківш.

      Енергетики підрозділу внесуть свій вклад у модернізацію обладнання. Так, їхніми силами буде виконана заміна перемикального пункту ПП 6 кВ №131 та комірки запуску синхронного двигуна. Окрім цього, важливим пунктом капремонту стане оновлення електроапаратури керування у панелях постійного та змінного струму. А ось ревізія електричних машин екскаватора відбудеться за участі спеціалістів в Електроремонтному цеху.

Запорука успіху – згуртованість екіпажу та культура виробництва

     Звісно, левова частка запланованих ремонтних робіт лягла на плечі екіпажу гірничої машини. В.о. бригадира Сергій Левченко зазначає, що свій вклад у роботу вносять абсолютно всі представники колективу: машиністи екскаватора – Геннадій Сокур, Андрій Ковальчук, Михайло Біляєв, Сергій Комлик, в.о. машиніста Володимир Андрусенко, помічники машиніста – Євген Забоєнко, Костянтин Федоренко та Сергій Бондаренко.

     – Наш бригадир Володимир Карташов мобілізований до лав Збройних Сил України, зараз боронить рідну землю від ворога. Він надзвичайно вболіває за виробництво і, коли має змогу, цікавиться ходом капітального ремонту екскаватора. Ми ж, у свою чергу, з нетерпінням чекаємо його додому з Перемогою, – зазначає Сергій Володимирович.

     Секрет виробничого успіху ЕК №131, за словами Сергія Левченка, полягає у згуртованості колективу, а також досвідченості спеціалістів. Важливу роль також відіграє неухильне дотримання правил охорони праці і забезпечення культури виробництва – комфортних умов праці гірників. Їх створено, як за рахунок зусиль підприємства, так і завдяки дотриманню трудової дисципліна екіпажами всіх змін.

     Капітальний ремонт орієнтовно буде тривати до початку вересня. Після його завершення гірнича машина повернеться до технологічного ланцюга карбонатного підрозділу і включиться в повноцінну роботу. За словами спеціалістів, планові задачі з розкриву для екскаватора складуть 190-200 тис. м3 на місяць. Такий темп допоможе виконати загальнокар’єрні планові показники.

Підготувала Олександрина ЛЕЩЕНКО

Сподобалась ця стаття?

Share on Facebook
Share on Twitter
Share on Linkdin
Share on Pinterest

PokrovGZK© 2020 Design by DIT

Україна, Дніпропетровська обл., м.Покров, вул. Центральна, 11