АТ «Укрзалізниця» анонсувала послугу онлайн-замовлення спецвагонів для людей з інвалідністю. Про це повідомляє пресслужба компанії.
В українському суспільстві існує комплекс обмежень для різних груп у можливостях безбар’єрного доступу до інфраструктури, транспорту, зайнятості, освіти, отримання публічної інформації, послуг із боку держави та бізнесу тощо.
Саме реалізовуючи концепцію безбар’єрності, АТ «Укрзалізниця» вирішила запустити новий сервіс онлайн-замовлення спеціальних вагонів для осіб з інвалідністю.
Сервіс призначено для наступних категорій громадян:
– осіб з інвалідністю І групи;
– дітей з інвалідністю;
– пасажирів на кріслах колісних;
– осіб, які їх супроводжують.
– Відтепер не потрібно приїздити – на вокзал, аби забронювати місце. Хоча можливість замовити вагон безпосередньо у касі також залишається у якості резервної, – йдеться у повідомленні.
Заявку на інклюзивний вагон варто подавати через онлайн-сервіс принаймні за 3 доби до дати запланованої подорожі. Упродовж доби оператори опрацюють її та зв’яжуться із замовником послуги.
Для того, щоб отримати та сплатити вартість квитків, слід звернутися в касу не пізніше ніж за одну годину до відправлення поїзда.
В цілому «Укрзалізниця» має на озброєнні 50 вагонів з підйомниками або пандусами, з яких 37 – вагони нового покоління, які збудовано протягом останнього року. Всі вони мають умови для інклюзивного користування, зокрема, там є універсальна вбиральня. Купе також облаштовані у відповідності до потреб маломобільних пасажирів та мають спальні дивани, які можуть змінювати кут нахилу й фіксувати тіло, пульт для регулювання освітлення, кнопку для звернення до провідника та пристрій для гучномовного зв’язку.