Охорона виробничих потужностей, планування Програми технічного розвитку на друге півріччя, а також закупівля необхідних ТМЦ для зміцнення обладнання – ось основні напрямки роботи керівництва комбінату та начальників структурних підрозділів. Вони, навіть під час простою, як мінімум тричі на тиждень збираються на селекторних нарадах, аби обговорити стан поточних справ. Технічний директор комбінату Віктор Бондарець націлює керівників концентруватись на пріоритетних завданнях, які передуватимуть стабільному запуску збагачувального та гірничорозкривного обладнання з 1-го квітня. Вже сьогодні начальники та головні спеціалісти виробничих підрозділів планують ремонтні роботи у лютому та березні. Задля цього прораховують оптимальні фінансові витрати та роботи із залученням персоналу кар’єрів, фабрик та ремонтних цехів. Тобто життя на нашому підприємстві не зупинилося. Гуртуємось, плануємо і діємо заради майбутніх перемог. Що ж входитиме у їх перелік після запуску комбінату – розповів технічний директор.
Перш за все, Віктор Іванович акцентував на тому, що через дефіцит електроенергії та зниження її потужності в системі України, наше підприємство не має змоги, а тому і не планує включатись в роботу до квітня:
– Саме через нестачу електричної енергії ми запланували розпочати роботу комбінату з 1 квітня – після завершення опалювального сезону. До цього, за потреби, відвантажуватимемо споживачам нашу продукцію та готуватимемо обладнання до продуктивної роботи вже навесні. Щодо виробничих планів на рік прийдешній, то вони намічені на рівні 2022-го, і навіть трохи вищі. Віримо в Перемогу ЗСУ, ті ж самі тенденції запроваджуємо і на виробничому фронті.
Кар’єри – з першочерговими завданнями
Важливий блок виробничої роботи комбінату у 2023 році присвячено основним донорам сировини – окисним та карбонатним кар’єрам.
Так, у Чкаловському кар’єрі №2 планують реалізувати проект з перегону роторного екскаватора №3, який нині не задіяний у виробництві. Фахівці передбачають, що машина дістанеться зони забою наприкінці 2023 – початку 2024 року. Також в планах – проведення середнього ремонту крокуючого екскаватору (ЕК) №132 та пересування 5 магістральних конвеєрів роторного комплексу №9 (р/к).
Для колективу Північного кар’єру серйозним викликом у 2023 році стане модернізація нижнього р/к №4 з метою підвищення ефективності його роботи. Ремонтники також планують приділити увагу ЕК №№ 173 та 175 для забезпечення їх максимальної готовності до виконання намічених показників.
В Олександрівському кар’єрі у 2023-у націлені проводити гірничі роботи в блоках №№ 4 та 5, які певний час не залучалися у виробництві. Також планують відремонтувати стрілу ЕК №120.
Ключовим завданням для Покровського кар’єру стане виконання показників з вивезення гірничої маси на рівні 370 тис. тонн. Для максимально ефективного відкачування води на місці видобутку планують замінити 700 м трубопроводу.
Запорізький кар’єр традиційно буде займатись ремонтом рекультивованих земель (на 2023-й заплановано виконати ці роботи на площі 70 га), а також покриттям відпрацьованої землі родючим шаром – чорноземом (43 га).
Ось такі завдання стоять перед колективами гірників комбінату. Керівництво підприємства висловило впевненість у тому, що кожен підрозділ виконає все заплановане. Тим самим зробить значний внесок не тільки у виробничу, а й у спільну Перемогу України над ворогом!