У продовження теми до Дня автомобіліста та дорожника, ми не могли не розповісти про співробітника Автотранспортного цеху (АТЦ), котрий пропрацював на благо комбінату 43 роки та з теплотою згадує про ті часи. Знайомтесь, Леонід Андрійович БОРОДАЙ, колишній водій АТЦ. Напередодні свята він завітав до нашої редакції та поділився своїми спогадами.
За словами Леоніда Андрійовича, він у 1961 році, після закінчення СШ №2, вирішив вступити на курси шоферів та вивчати премудрості цієї важливої професії під керівництвом його першого наставника – П.Горбаня. Молодий здібний учень швидко запам’ятав всі вадливі правила та навчився кермувати, а після отримання водійського посвідчення, не гаючи часу, майже одразу влаштувався на роботу на підприємство АТК-12. На той час ним керував Г.Г.Халявка.
– Чудово пам’ятаю той день, коли начальник ремонтної майстерні М.Ф.Тимченко підвів мене до повністю розібраної машини МАЗ 205 та сказав: ось збереш до купи раму, міст, кабіну, двигун, і будеш працювати. На той момент, у 1962 році, мені тільки-но виповнилося 18 років, і я не зовсім розумів, як же я зможу впоратися з цим складним завданням. Але завдяки своїй наполегливості та допомозі старших товаришів, я зібрав машину і почав на ній працювати по 8 годин 6 днів на тиждень – возити марганцеву руду з кар’єрів на склади. І вночі працював, а якщо машина виходила з ладу, залишався та ремонтував її, а потім знову йшов на роботу того ж дня. Я був молодий, і працювалося мені легко, – згадує Леонід Андрійович.
Бажаючи самовдосконалюватися Леонід Бородай підвищував свою кваліфікацію та у 1965 році отримав посвідчення водія 1 класу. Через 3 роки, у 1968-му закінчив вечірнє відділення Марганецького технікуму та отримав диплом за спеціальністю «Технічне обслуговування та ремонт автомобіля».
Як тільки-но підприємство реорганізували, його очолив В.М.Альтшулер. Леонід Андрійович згадує, що саме при цьому керівникові всього за 1 рік було отримано аж 40 нових автомобілів КРАЗ.
Далі трудова стежка Леоніда Бородая пролягла через автоколону №4, начальником котрої був І.П.Бігун. Згодом наш співрозмовник разом з усіма водіями, котрі працювали на МАЗ 205, був переведений до колони №2 (керівник С.А.Іщенко). Саме там йому пощастило працювати з В.І.Перехрестом, котрий пізніше став заступником директора комбінату.
Прийшовши на підприємство у далекому 1961 році, Леонід Андрійович пропрацював на ньому до 2004 року, після чого вийшов на заслужений відпочинок.
– Я не можу сказати, що життя в ті часи було просте. Але всі були дружні. Та й до людей тоді добре ставилися, – підсумовує нашу розмову ветеран комбінату.
З нагоди Дня автомобіліста та дорожника Леонід Бородай вітає своїх гарних друзів Леоніда Чепінського та Івана Лісового – колишніх працівників ремонтної майстерні, водіїв: Л.Доника, О.Рафалюк, В.Вакуленка, В.Яценка, Д.Манченка, В.Кравченка, Н.Лутай та Ю.Ісаєвих а також усіх, хто працював і працює, чия доля пов’язана із автомобільним транспортом. Бажає їм міцного здоров’я, сімейного благополуччя та мирного неба!