Вже другий місяць поспіль працівники Покровського ГЗК реалізують соціальний проєкт з поточного ремонту відрізку автодороги між с.Старозаводське та Нікопольським заводом феросплавів (НЗФ). Цей шлях, по суті, є частиною транспортної артерії між двома підприємствами-партнерами. Крім того, що дорогою курсує виробнича техніка, з початком воєнних дій на території Нікопольського району по ній рухається багато цивільного транспорту. Адже цей маршрут безпечніший, ніж той, що пролягає повз прибережну зону Олексіївського заливу, котра постійно прострілюється ворогом. Сукупність всіх перерахованих факторів і послужила приводом для початку ямкового ремонту зазначеного автошляху.
- З проханням про можливість проведення поточного ремонту ділянки дороги с. Старозаводське-НЗФ, до нас звернулось керівництво Покровської сільської ради. Знайти таку можливість в тих важких умовах, в яких зараз знаходиться комбінат, було нелегко. Ви знаєте, що виробничий процес призупинений, джерела прибутку у нас значно зменшились за відсутності продажу готової продукції. Основний заробіток зараз – це реалізація металобрухту і надання послуг. Вони переважно полягають у виконанні різних видів ремонту силами наших спеціалістів, із залученням техніки комбінату. Але, розуміючи важливість питання, як для підприємства і заводу, так і для населення, ми взялися за здійснення ямкового ремонту дороги. Ремонтуємо власними силами, а для НЗФ виступаємо в якості підрядників. Тобто, реалізуючи цей соціальний проєкт, ми як витрачаємо кошти, так і заробляємо їх, – зазначає Голова правління АТ «ПОКРОВСЬКИЙ ГЗК» Сергій Шуваєв.
Ті, хто проїздив через Старозаводське до Нікополя власним транспортом, знає, у якому жахливому стані була ця автодорога.
– Через те, що цим автошляхом курсувала важкогабаритна техніка, на ньому утворилися величезні вибоїни, які значно ускладнювали рух транспорту. У звʼязку з цим дорога потребувала негайного аварійного ремонту, – коментує начальник управління капітального будівництва Покровського ГЗК Андрій Алексєєв.
Після дефектування поверхні, визначення всіх кошторисних складових зазначених робіт, вартість їх виконання склала 1 млн 343 тис. грн. Загальна площа ремонту – 1224 кв.м, довжина автошляху – 6, 3 км.
Проєкт стартував 22-го липня. В його реалізації задіяні працівники різних підрозділів нашого підприємства – Автотранспортного цеху, Чкаловської збагачувальної та Богданівської збагачувально-агломераційної фабрик, Запорізького, Північного та Чкаловського №2 кар’єрів, Електроремонтного, Ремонтно-будівельного цехів та Цеху з переробки шламів. У тандемі з ремонтниками працює 6 одиниць техніки АТЦ.
За словами Андрія Алексєєва, роботи з ямкового ремонту йдуть за графіком, погода цьому сприяє. Процес часткового відновлення асфальтового покриття відбувається за класичною технологією: фрезування вибоїн, ґрунтування спеціальним розчином, укладання асфальтобетонної суміші та ущільнення її катком.
Послуги з доставки асфальтобетонної суміші до місця призначення та оренди дорожнього катку комбінату надає підрядна організація «Дніпробудресурс». Кожну партію асфальту приймає спеціальна комісія, створена на базі нашого підприємства. Її представники констатують, що придбаний товар відповідає всім необхідним характеристикам.
Як говорить Андрій Олександрович, перший етап ямкового ремонту вже завершено. Тепер наші працівники приступають до другої частини проєкту – виконання послуг для НЗФ. Зустріч між представниками заводу та комбінату вже відбулася, пріоритетні задачі визначені. Отже, попереду фінальний крок соціальної ініціативи, яка в результаті допоможе водіям більш впевнено і комфортно проїжджати дорогою через с. Старозаводське.