Укрзалізниця, за підтримки Mastercard, розробила та запускає в бета-режимі оновлений сайт для придбання залізничних квитків. Він розроблений за допомогою сучасних дизайнерських та ІТ-рішень й обіцяє бути максимально комфортних для всіх користувачів. Про це залізничники повідомляють на офіційному сайті.
– Відтепер у вебверсії сервісу для купівлі квитків доступний розширений та зручний функціонал, включно з верифікацією акаунтів через Дія.Підпис. Завдяки злагодженій роботі нашої ІТ-команди, пасажирської компанії та партнерів продовжуємо якісну діджиталізацію сервісів від Укрзалізниці, – зазначив голова правління АТ «Укрзалізниця» Євген Лященко.
На оновленому сайті Укрзалізниці доступні такі функції:
- купівля квитків на будь-який поїзд;
- квитки на міжнародні рейси Київ–Варшава та Київ–Відень після верифікації акаунту через Дія.Підпис;
- повернення квитків на міжнародні рейси;
- квитки у жіночому купе;
- квитки зі знижкою для студентів;
- покращений пошук поїздок з пересадками, у тому числі всередині поїзда;
- можливість докупити квиток на улюбленця або на багаж, а також дізнатись вартість цих квитків до придбання;
- безготівкова оплата за допомогою Apple Pay та Google Pay;
- можливість накопичення «обіймашок» за програмою лояльності «Залізні друзі» для квитків, придбаних через сайт, з подальшим їх обміном на партнерські пропозиції в застосунку;
- доступ до онлайн-табло вокзалів по країні.
На новий сайт Укрзалізниці можна перейти за цим посиланням: https://booking-new.uz.gov.ua/.