На Дніпропетровщині змінилась газорозподільча компанія. Що треба знати споживачам?

В мережі інтернет шириться інформація щодо зміни газорозподільчої компанії на території Дніпропетровщини. «ЗМ» дізнались, що це дійсно так. Починаючи з 1-го жовтня 2023 року, на території нашого регіону розпочала роботу нова енерго компанія, що здійснює розподіл природного газу – Дніпропетровська філія ТОВ «Газорозподільні мережі України». Але це на даному етапі все, про що треба знати мешканцям області. Ніякі рахунки за новими реквізитами (які теж з’явились у мережі) сплачувати у жовтні не потрібно!!! Ви запитаєте, як бути тим, хто має заборгованість за послуги розподілу газу за період до 30 вересня включно? Що робити абонентам, які заплатили за послугу наперед?

Чому не варто поспішати з оплатою і де взяти нові реквізити?

Перш за все, слід розуміти, що нова компанія приступила до роботи нещодавно. І перший платіж за доставку блакитного палива споживачам потрібно буде здійснювати, як мінімум, з листопада. Враховуючи цей факт, поспішати з оплатою зараз не варто. До того ж, згідно з інформацією, яку ми отримали у міському Центрі обслуговування клієнтів, наразі відбувається процес формування реквізитів для оплати, який триватиме протягом жовтня. А вже починаючи з листопада, кожен абонент отримає паперовий рахунок на оплату з новими реквізитами. Компанія надішле його листом, котрий ви зможете знайти у своїй поштовій скриньці.

Заборгованість треба повернути попередній компанії

В той же час, якщо у вас є заборгованість за послуги розподілу газу за період до 30 вересня включно, то необхідно здійснити оплату за доставку в AT «Дніпропетровськгаз», за старими реквізитами.

Маєте переплату – підготуйте пакет документів та зверніться до Центру обслуговування клієнтів

А от ті, хто має переплату, спочатку повинні дізнатися її точний розмір. Зробити це можна у Контакт-центрі або Центрі обслуговування клієнтів (у місті Покров він знаходиться за адресою вул. Центральна, 10а поряд з площею Гірників).

Наступний крок полягає у підготовці пакету таких документів:

  1. Письмова заява за наведеним зразком;

  2. Копія паспорта (усі сторінки);

  3. Копія ідентифікаційного коду;

  4. Довідка з банку з реквізитами карткового рахунку (може бути автоматично згенерована у мобільному додатку банку, повинна містити IBAN карткового рахунку);

  5. Копія квитанції переплати.

Важливо! Заява на повернення коштів має бути написана від того ж платника, який вказаний у квитанції.

Сформований пакет документів ви можете віднести до Центру обслуговування клієнтів або відправити Укрпоштою. У такому випадку треба вказати дресу найближчого управління з експлуатації газового господарства.

У разі виникнення додаткових питань, ви можете звернутися до Контакт-центру за наступними номерами:

• 066-300-2-888 (Vodafone);

• 098-300-2-888 (Kyivstar);

• 093-300-2-888 (Lifecell);

• 057-708-01-87 (Укртелеком);

• 056-747-36-35 (Укртелеком).

Сподобалась ця стаття?

Share on Facebook
Share on Twitter
Share on Linkdin
Share on Pinterest

PokrovGZK© 2020 Design by DIT

Україна, Дніпропетровська обл., м.Покров, вул. Центральна, 11