Держпродспоживслужба України створила власний телеграм-канал «Захист прав споживачів». Про це повідомили у Дніпропетровській обласній військовій адміністрації.
Ресурс поповнюють актуальними новинами та інфографікою, відео- i фотоматеріалами на теми захисту прав споживачів, торгівлі, товарознавства.
– Що робити, коли на ціннику і в чеку – різна вартість товару? А банкомат списав з картки гроші, але не видав їх? Та чи мають право охоронці в магазинах перевіряти особисті речі? Відповіді на ці та інші питання – на телеграм-каналі «Захист прав споживачів», – розповіли у ДніпроОВА.
На платформі надають консультації профільні фахівці. Роз’яснення йдуть доступною мовою з посиланням на законодавчу базу.
Переходьте на канал «Захист прав споживачів» за посиланням.