Що робити, якщо зник мобільний зв’язок?

23 листопада рф вже в 7 раз (!) здійснила масовану ракетну атаку по Україні. Окупанти вдарили по житлових будівлях та енергетичній інфраструктурі в Києві, Київській, Вінницькій, Львівській, Кіровоградській, Запорізькій, Харківській та Донецькій областях, випустивши 67 крилатих ракет та до 10 ударних БПЛА «Ланцет». Під прицілом рашистів опинилися навіть атомні електростанції, які зараз поступово набирають свою потужність.

Така ситуація, звісно, викликала занепокоєння серед українців, які поринули у темряву, були позбавлені водо-, електро- і теплопостачання, зник інтернет та мобільний зв’язок по всій країні. На превеликий жаль, швидко подібні ситуації не вирішуються. Але ж люди повинні мати змогу подзвонити своїм рідним, щоб впевнитися у тому, що з ними все гаразд. Тримати постійний зв’язок з рідними вкрай необхідно під час воєнних дій. Саме тому спеціалісти Держспецзв’язку, у Державній службі надзвичайних ситуацій і Міністерстві цифрової трансформації України, надали поради стосовно того, що треба робити у такій ситуації.

Фахівці зазначають, що проблеми можуть бути з конкретним оператором мобільного зв’язку, саме тому рекомендується мати кілька sim-карт різних операторів із поповненим рахунком. При цьому, якщо мережа конкретного оператора недоступна, оператори Vodafone, Kyivstar і Lifecell дозволять перемикатися між мережами, щоб лишатися на зв’язку.

Для того, щоб приєднатися до мережі іншого оператора, потрібно виконати наступні дії:

  • відключити автовибір мережі (на Android: налаштування – мобільна мережа (чи підключення) – оператор, на iOS: параметри – стільникові дані- вибір мережі;

  • знайти й вибрати доступну мережу: Vodafone UA, UA-KYIVSTAR або LIFECELL;

  • якщо зареєструватися не вдалося, спробувати ще раз або вибрати іншу мережу;

  • перевірити можливість вихідного дзвінка, SMS.

При цьому тарифікація зберігається відповідно до тарифного плану вашого оператора, тобто, у вас не списуватимуться ніякі додаткові гроші.

Пам’ятайте, що треба час від часу пробувати повернутися до мережі свого оператора. Це можна робити як вручну, так і увімкнувши автовибір мережі.

Разом з тим, під час відключення світла Держспецзв’язку рекомендує обмежити споживання мобільного інтернету до мінімуму:

  • за можливості, використовувати мережі Wi-Fi;

  • відмовитися від відео на користь текстових форматів;

  • замість дзвінків та відеодзвінків надавати перевагу текстовим повідомленням;

  • скоротити всі розмови до мінімуму, адже, можливо, у цей самий час хтось намагається використати мережу, щоб викликати рятувальників або швидку;

  • встановити обмеження трафіку в налаштуваннях застосунків, найменшу роздільну здатність в налаштуваннях відео на Youtube;

  • вимкнути режим автоматичного завантаження медіафайлів у месенджерах (Налаштування месенджера → Дані та сховище або Медіафайли → Вимкніть опцію “Фонове завантаження” / у розділі “Через мобільну мережу” вимкніть “Автозавантаження медіа”)

  • завантажити всю необхідну інформацію в памʼять смартфона або записати на папірці.

  • заздалегідь встановити на телефон месенджери, які працюють за принципом рації, щоб тримати зв’язок, якщо зникне мережа: Voxer Walkie Talkie, Walkie Talkie, Two Way: Walkie Talkie, Bridgefy.

Ось такі поради ми можемо надати щодо ситуацій, пов’язаних з вимкненням мобільного зв’язку. Віримо, що все це зуміємо здолати! Бережіть себе та близьких! Скоро, зовсім скоро, все обов’язково буде Україна! Не втрачайте зв’язку і віри у мирний світанок!

За матеріалами:

https://ukranews.com/ua/news/891828-shho-robyty-yakshho-znyk-mobilnyj-zv-yazok-pokrokova-instruktsiya

https://vikna.tv/dlia-tebe/bezpeka/yak-zalyshatysya-na-zv%CA%BCyazku-v-krytychnij-sytuacziyi/

Сподобалась ця стаття?

Share on Facebook
Share on Twitter
Share on Linkdin
Share on Pinterest

PokrovGZK© 2020 Design by DIT

Україна, Дніпропетровська обл., м.Покров, вул. Центральна, 11