Леонід Бородай: «Я пишаюся тим, що працював на нашому комбінаті»

     У продовження теми до Дня автомобіліста та дорожника, ми не могли не розповісти про співробітника Автотранспортного цеху (АТЦ), котрий пропрацював на благо комбінату 43 роки та з теплотою згадує про ті часи. Знайомтесь, Леонід Андрійович БОРОДАЙ, колишній водій АТЦ. Напередодні свята він завітав до нашої редакції та поділився своїми спогадами.

     За словами Леоніда Андрійовича, він у 1961 році, після закінчення СШ №2, вирішив вступити на курси шоферів та вивчати премудрості цієї важливої професії під керівництвом його першого наставника – П.Горбаня. Молодий здібний учень швидко запам’ятав всі вадливі правила та навчився кермувати, а після отримання водійського посвідчення, не гаючи часу, майже одразу влаштувався на роботу на підприємство АТК-12. На той час ним керував Г.Г.Халявка.

     – Чудово пам’ятаю той день, коли начальник ремонтної майстерні М.Ф.Тимченко підвів мене до повністю розібраної машини МАЗ 205 та сказав: ось збереш до купи раму, міст, кабіну, двигун, і будеш працювати. На той момент, у 1962 році, мені тільки-но виповнилося 18 років, і я не зовсім розумів, як же я зможу впоратися з цим складним завданням. Але завдяки своїй наполегливості та допомозі старших товаришів, я зібрав машину і почав на ній працювати по 8 годин 6 днів на тиждень – возити марганцеву руду з кар’єрів на склади. І вночі працював, а якщо машина виходила з ладу, залишався та ремонтував її, а потім знову йшов на роботу того ж дня. Я був молодий, і працювалося мені легко, – згадує Леонід Андрійович.

      Бажаючи самовдосконалюватися Леонід Бородай підвищував свою кваліфікацію та у 1965 році отримав посвідчення водія 1 класу. Через 3 роки, у 1968-му закінчив вечірнє відділення Марганецького технікуму та отримав диплом за спеціальністю «Технічне обслуговування та ремонт автомобіля».

     Як тільки-но підприємство реорганізували, його очолив В.М.Альтшулер. Леонід Андрійович згадує, що саме при цьому керівникові всього за 1 рік було отримано аж 40 нових автомобілів КРАЗ.

     Далі трудова стежка Леоніда Бородая пролягла через автоколону №4, начальником котрої був І.П.Бігун. Згодом наш співрозмовник разом з усіма водіями, котрі працювали на МАЗ 205, був переведений до колони №2 (керівник С.А.Іщенко). Саме там йому пощастило працювати з В.І.Перехрестом, котрий пізніше став заступником директора комбінату.

     Прийшовши на підприємство у далекому 1961 році, Леонід Андрійович пропрацював на ньому до 2004 року, після чого вийшов на заслужений відпочинок.

     – Я не можу сказати, що життя в ті часи було просте. Але всі були дружні. Та й до людей тоді добре ставилися, – підсумовує нашу розмову ветеран комбінату.

     З нагоди Дня автомобіліста та дорожника Леонід Бородай вітає своїх гарних друзів Леоніда Чепінського та Івана Лісового – колишніх працівників ремонтної майстерні, водіїв: Л.Доника, О.Рафалюк, В.Вакуленка, В.Яценка, Д.Манченка, В.Кравченка, Н.Лутай та Ю.Ісаєвих а також усіх, хто працював і працює, чия доля пов’язана із автомобільним транспортом. Бажає їм міцного здоров’я, сімейного благополуччя та мирного неба!

Сподобалась ця стаття?

Share on Facebook
Share on Twitter
Share on Linkdin
Share on Pinterest

PokrovGZK© 2020 Design by DIT

Україна, Дніпропетровська обл., м.Покров, вул. Центральна, 11